برش ابر واسفنج توسط لیزر

ابر واسفنج با توجه به کاربرد های گوناگونی که در صنایع مختلف دارند برای مثال عایق، ضربه گیر و حتی به عنوان مواد خام پلی یورتان استفاده می شود و به همین منظور اهمیت بسزایی در برش، شکل و ابعاد این فوم هاست.

حمل و نقل محصولات همیشه با مشکلاتی از قبیل شکستن و خرابی اجناس همراه بوده است اما با استفاده از فوم و ابرهای نگهدارنده می توان از این اتفاقات جلوگیری نمود. برای داشتن فوم یا ابری مناسب قطعات در بسته بندی هایمان نیاز به این داریم که این مواد شکل و فرم قطعات ما را در خود داشته باشند. پس نیاز به برش فوم و ابر با لیزر پیدا کرده و باید توسط برش لیزری فوم خود را به شکل لوازم مورد نیاز درآوریم.

برش فوم و ابر توسط لیزر :

مهم است در برش فضای خالی بین قطعات ما و دیواره های فوم باقی نماند تا وسایل مورد نیاز بتوانند به صورت سفت و محکم در فوم جا گیرند. قطعا روش های برش دستی برای فوم و ابر یا بسیار سخت، دشوار و زمان بر است یا نمیتوان برای تعداد بالا نتیجه مطلوبی از آن بدست آورد. خوشبختانه با برش لیزر فوم هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کرده و کاری بسیار تمیز متناسب با قطعات خود دریافت خواهید کرد.

قیمت برش ابر و اسفنج

قیمت تمام شده این خدمات بسته به این است که شما در چه حرفه ای فعالیت می کنید و چه نوع برشی را نیاز دارید.از جمله موارد مهم :

  • دانسیته محصول
  • قطر و ابعاد محصول
  • هندسه محصول و یرش مد نظر
  • پیچیدگی برش
  • مدت زمان برای دریافت محصول