برش به ابعاد دلخواه و شکلهای مختلف به درخواست شما ضربه گیر- اسفنج- پلی اتیلن- پلی یورتن- فوم- کفی- پرس کاری- برش کاری- لیزر- ضربه گیر ماشی یا خودرو- ضربه گیر ماشین آلات صنعتی- ضربه گیر ماشین آلات پلاستیکی- چسب دو طرفه- لمینت کاری- فوم چسبی- ساخت جعبه هدیه- ساخت تیغه دایکات- ساخت تیغه آهنی- نوار بری- برش کاری- ضربه گیر و لرزه گیر ماشین

فوم بسته بندی قابلیت برش زنی و دایکات دارد به گونه ای که می توان فوم بسته بندی را به هر شکلی قالب زد و شکل محصولی که قرار است در جعبه درون فوم قرار بگیرد را بر روی فوم بسته بندی تعبیه نمود. این نوع فوم بسته بندی به دلیل اشکال مختلفی که دارد می تواند بسته بندی هر نوع محصولی با هر ویژگی خاصی را در برگیرد.

۱-تولید کالاهای تبلیغاتی

کالاهای تبلیغاتی ما شامل پد ماوس، دمپایی هتلی، کلاه، جاسوئیچی، پازل و کلیه محصولات کوچک و بزرگ بازی و سرگرمی می‌شود که معمولا در مراکز تجاری، ارگان‌های دولتی، سازمان‌ها، کترینگ‌ها و شرکت‌های حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو، کلیه مشتریان عزیز می‌توانند محصولات فومیران را با برند شرکت خود دریافت کنند. همچنین برای رفاه حال مشتریان، مشاوره و طراحی با تیراژ مشخص و تعریف شده به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

۲- خدمات فنی و مهندسی

این مجموعه قابلیت طراحی و ساخت کلیه قالب‌های مربوط به صنعت فوم EVA را دارد و بر همین اساس با ارائه مشاوره به مشتریان، آنها را برای انتخاب نوع ورق و ویژگی آن از جمله میزان انعطاف‌پذیری، مقاومت، سختی، فشار و رنگ کمک می‌کند تا در انتخاب محصولات کمترین هزینه خطا را داشته باشند.

۳- تولید قطعات فومی

شرکت با توجه به ماهیت توان تولید بالا در صنعت فوم EVA و بالا رفتن انتظارات مشتریان، واحدی را ایجاد کرده تا مشتری یا سفارش دهنده بتواند بخشی از خدماتی که باید در بیرون از شرکت انجام دهد، به یکباره در همان محل تولید انجام داده و محصول مورد نظرش را در همانجا تحویل بگیرد.

این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

۱٫عايق هاي صوتي – حرارتي در صنايع پتروشيمي ، نفت و گاز

۲٫عايق هاي ضد آب

۳٫ضربه گير

۴٫فوم های نگهدارنده

۵٫كاور محافظ

۶٫عايق هاي اسفنجي و فومي

۷٫مجموعه فوم هاي تركيبي و عايق

۸٫مجموعه قطعات تزئيني و ضربه گير

۹٫انواع فوم هاي نواري و آببندي ، درزگيرها در صنايع خودرو و لوازم خانگي

۱۰٫انواع فوم هاي يك طرف و دو طرف چسبدار

۱۱٫انواع چسب هاي دو طرفه

۱۲٫فوم هاي بسته بندي و پزشكي

۱۳٫انواع اسفنج  معمولي، ديرسوز، تقويتي و ارتجاعي

۱۴٫چسب های دوطرفه

۱۵٫تولید انواع درزگیرهای درب و پنجره

۱۶٫انواع ضربگیر درب

۱۷٫نوارهای پشت چسبدار و عایق های صوتی – حرارتی

 

۴- برش فوم

برش فوم به دو صورت امکان پذیر است:

الف : برش لایه ای

ب : برش تکه ای

 

•برش لایه ای :

 

در برش لایه‌ای، ورق‌های فوم یا انواع تاتامی‌ها به صورت ورقه‌ای برش می‌خورند و به فوم‌هایی با ضخامت کمتر تبدیل می‌شوند، به طور مثال با برش هر ورقه تاتامی ۲۰ میلی‌متری، این ورقه تبدیل به دو ورقه ۱۰ میلی‌متری می‌شود.

۲۰mm ►۱۰mm + 10mm

۲۵mm ► ۱۲٫۵mm+12.5mm

۳۰mm ► ۱۵mm+15mm

۴۵mm ► ۲۲٫۵mm + 22.5mm

برش تکه ای :

در برش تکه‌ای، ورقه‌ها از سطح برش می‌خورند و یا به اصطلاح قیچی می‌شوند. در این حالت با استفاده از دیسک‌های برنده، ورقه‌ها از طول و عرض برش می‌خورند.

الف: برش فوم در ضخامت های مختلف

ب:پانچ فوم در ابعاد و ضخامت های مختلف

ج: دایکات نمودن فوم در ابعاد و ضخامت های مختلف

۵- پشت چسب دار کردن فوم:

پشت چسب دار نمودن فوم در ابعاد و ضخامت های مختلف

۶- لمینت فوم

لمینت فوم بر روی کاغذ، چرم، پارچه و … در ابعاد وضخامت های مختلف

۷- نصب کفپوش

به طور کلی، کفپوش‌های فومیران به دو دسته لاستیکی و تاتامی (فومی) تقسیم می‌شوند که هر دسته روش مخصوص به خود را برای نصب دارد. البته مسائلی چون میزان فضایی که قرار است کفپوش‌ها در آن قرار گیرند و همچنین وجود دیوار یا کمد در نصب کفپوش‌ها تاثیرگذار هستند.

روش نصب کفپوش تاتامی

 

چنانچه تعداد کفپوش‌ها بیشتر از ۱۰ عدد باشد، با چفت کردن آنها و در نتیجه زیاد شدن وزن‌شان، دیگر کفپوش قادر به حرکت نیست و به همین دلیل نیاز به اتصال به زمین ندارند،. در غیر اینصورت می‌توان به وسیله چسب مخصوص و یا با اتصال با پیچ یا میخ‌های مخصوص آنها را روی زمین نصب کرد.

 روش نصب کفپوش لاستیکی

 

 کفپوش‌های لاستیکی وزن بالایی دارند و از این رو، تحرک کمتری نسبت به کفپوش‌های فومی تاتامی دارند. در بعضی موارد با ساختن نوعی قاب فلزی محیط فضای مورد نظر را می‌پوشانند. در غیر این صورت توسط پیچ یا میخ‌های مخصوص به زمین متصل می‌شوند.